יום שישי, 23 בדצמבר 2011
מה נכין בסדנה הבאה?
אני כל כך מתלהבת ומחכה כבר שיום שישי יגיע (30.12.11), כי אני יודעת כמה נהנתי כשהכנתי את כל העבודות לסדנה "קרעתי ספר" ויודעת איזה כיף עומד להיות למשתתפות.
נלמד להכין ספר/קופסה
נקשט את הכריכה של הספר
נכין כפתורים
פרחים
גם כאלו
וגם את הורד המורכב הזה:
ציפורים
נוצות, שמלות, ושמרתי עוד הפתעות יפהפיות !
נשארו 2 מקומות פנויים בסדנה.
אשמח אם תצטרפנה...
פרטים אפשר לקבל בטל' שלי 054-4625418
להתראות
תגובה 1:
אנונימי
24 בדצמבר 2011 בשעה 19:15
אני בטוחה שמי שתגיע תהנה עד הגג:-)
בהצלחה♥
סתיו love
השב
מחק
תשובות
השב
הוסף תגובה
טוען עוד...
תודה רבה על תגובתך.
מיקי מקובר
‹
›
דף הבית
הצג את הגירסה לאינטרנט
אני בטוחה שמי שתגיע תהנה עד הגג:-)
השבמחקבהצלחה♥
סתיו love