יום רביעי, 24 ביוני 2009

טכניקת הלבנה

תודה לכל המחמיאות. קיבלתי הרבה תגובות על הבלוג שלי ונהנתי מכל מילה ופירגון. אני מתחלקת במחמאות עם נוית, שעזרה לי בהקמת הבלוג. בעצם, היא העבירה לי קורס מתומצת בהכרת המחשב ומשמשת כ"מרכז תמיכה" אישי. תודה רבה רבה.
הרבה בנות שאלו אותי איך נרשמים לבלוג לקבלת פוסט במייל. התהליך פשוט: בצד שמאל של המסך, מחפשים כותרת:רישום לקבלת עידכונים במייל. ממלאים את כתובת המייל שלכם ונכנסים Get email updates. ממשיכים את התהליך (המהיר)ולבסוף מגיע אליכם מייל, שאותו אתם צריכים לאשר. וזהו.

ועכשיו לכיף.

טכניקת הלבנה:
זוהי עוד דרך מפתיעה, יפה ופשוטה. לפני שאפרט את הדרך, אציג כמה דוגמאות, לפיתוי.








בואו נכיר את החומרים, שאיתם נבצע את הטכניקה:
  • דפים צבעוניים (אני השתמשתי בקרטון חדרה 250 גר')
  • דיו שקוף להבלטה
  • אבקה הבלטה לבנה
  • מכשיר חימום
  • מכחול דק
  • צנצנת קטנה עם מלבין (אקונומיקה) .
  • חותמות עם קו מתאר.



בוחרים נייר צבעוני ומחתימים את אחת החותמות בטכניקת הבלטה:
טובלים את החותמת בדיו שקוף להבלטה(Emboss stamp pad)




מפזרים אבקת הבלטה לבנה (304)




ומחממים במכשיר חימום.




טובלים את המכחול במלבין ומורחים את החומר, במקומות שאנו מעוניינים שיהיה בהיר.



כדי לזרז את תהליך הייבוש וההלבנה, אפשר לחמם את המקום במכשיר חימום.



התוצאה שמתקבלת בטכניקה זו מאוד מיוחדת ואחרת. גם התהליך עצמו מרתק. כמו קסם: הנייר משתנה ומתקבלים אפקטים לא צפויים. כל צבע נייר מתבהר לגוון אחר. יש לי עוד הרבה דוגמאות מצולמות ועוד דרכים נוספות לשימוש במלבין.
סבלנות. הכל בבלוג הבא.

תודה לעדי אשכנזי על הצילומים.

9 תגובות:

  1. מיקי - נראה מקסים
    אני אישית התאהבתי בכל תהליך ההבלטה - קסם בכל פעם מחדש
    תודה על ההדרכה.

    השבמחק
  2. זה נראה נהדר! וכל כך פשוט...
    תודה! הולכת להתנסות :-)

    עדיה

    השבמחק
  3. הי מיקי
    תתחדשי על הבלוג! ויצא לי לשמוע מנווית שעבורך זה אתגר לא קטן כל הענין:-) אז כל הכבוד על הקפיצה למים!
    טכניקת ההלבנה נראית מדליקה! ואם אפשר לשאול: איך נעשה הכרטיס הראשון - נראה שהפרחים בולטים ממש מהדף. הם באמת גזורים החוצה?

    השבמחק
  4. תתחדשי על הבלוג

    תודה רבה על הדרכה פשוטה וברורה
    מבטיחה לנסות

    השבמחק
  5. חי מיקי!
    תודה אל הבלוג שלך. מהיום נוכל כול הזמן ליראות את הדברים המקסימים שלך...
    סליחה עברית שלי לא טוב - רציתי לשאול מה זה מלבין?
    את מוזמנת גם לבלוג שלי http://karysoltany.blogspot.com
    המון המון תודה לך!!!!!!!!!
    טניה.

    השבמחק
  6. בנות יקרות, כל יום אני לומדת עוד פרט חדש על הבלוג שלי. הבנתי, בעזרתה של נוית, שאני עונה לכן דרך הבלוג, ולא במייל אישי. כך שכל התשובות ששלחתי לכן במייל, לא הגיעו אליכן.
    אז הנה תשובה לטניה: מלבין זה אקונומיקה, החומר שמנקים איתו את הכיור.
    ולדפנלולה, הפרחים אכן בולטים, ואני אפרט את הדרך בפוסט. וכמובן תודה על כל התגובות.

    השבמחק
  7. דרך צלחה, ותודה רבה על כל הנתינה.

    השבמחק
  8. שלום מיקי
    זו פעם ראשונה שאני נכנסת לאתר שלך,נראה מעניין.
    רציתי לדעת אם את מוכרת את החותמות או רק מעבירה סדנאות.ואם את כן מוכרת אז איפה המחירים?
    תודה
    נ.ג.

    השבמחק
  9. נ,ג, היקרה,
    כתובת החנות www.artli.co.il
    כמו כן, כשהטקסט בבלוג מופיע בצבע תכלת, תעמדי עליו ותלחצי על העכשב. זהו לינק שמוביל אותך ישר לחנות. שם תמצאי את כל הפרטים על המוצר שבו את מעוניינת, כולל המחיר.
    להתראות,
    מיקי

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך.

מיקי מקובר

Blog Widget by LinkWithin