יום חמישי, 2 ביולי 2009

עוד חידושים והפתעות בטכניקת הלבנה


צבע הנייר משתנה לאחר שנמרח במלבין,אקונומיקה.

לא תמיד צבע הנייר נהפך ללבן.
נייר ירוק נהפך לירקרק. (חותמת פרח תפור F4156)



נייר קרם נהפך לורוד בהיר. (חותמת דליות ונקודות E3090 )ההחתמה בדוגמה נעשתה עם אבקת הבלטה בצבע ברונזה.



נייר חום נהפך לצהבהב. (חותמת שורת צבעונים E3020)



נייר אדום נהפך לורוד. (
חותמת K4923)



יש אפשרות לדלל את המלבין במעט מיים ואז ההשפעה של המלבין פחות חזקה.

אפשרות נוספת היא למרוח כמה פעמים מלבין ואז הנייר נהפך ללבן. את החלקים הלבנים אפשר עכשיו לצבוע בצבעי מיים בהירים.


במצב רגיל, כשעובדים על נייר צבעוני וכהה,כמו הנייר הסגול בתמונה, אין אפשרות להשתמש בצבעי מיים, כי פשוט לא נראה אותם. כשמלבינים את הנייר הצבעוני, זהו פתרון מושלם גם להשתמש בנייר צבעוני וגם לתת הדגשים צבעוניים בצבעי מיים.

איך מכינים כרטיס עם פרחים בולטים:




מחתימים 2 ניירות ירוקים בחותמת "פרחים באגרטל עם פסים" ומשתמשים בטכניקת הבלטה, עם אבקת הבלטה לבנה.
מלבינים במלבין את הפרחים ואת האגרטל והגבעולים.
גוזרים מאחד הניירות הירוקים את הפרחים.



מדביקים את הפרחים בדבק דו צדדי מגביהה, במיקום הפרחים על הנייר הירוק השני שהחתמנו.
בתמונה אפשר לראות את 2 שכבות הפרחים.


יש עוד שני "טריקים" חביבים בנושא הלבנה, שאותם אסביר בפוסט הבא. אחרי שתהיו בעלות תואר בנושא ההלבנה, אשמח לקבל צילומי עבודות בטכניקה הזו ולהציג אותם בבלוג שלי ובאתר "Artli".

לכל הבנות ששלחו לי תגובות לפוסט הקודם: כטירונית מחשבים, עניתי לכן במייל שמעולם לא הגיע אליכן.
כמו תמיד, נוית פיית המחשבים, הושיטה את שרביט העזרה ומהיום גם הנושא הזה הובן ומיושם. תודה לך נוית.
ובעינייני תודות: עדי אשכנזי, צילמה את הצילומים היפים לבלוג הזה.
קצת על עדי, שהשבוע חגגה יומולדת. "מזל טוב".


היא אוהבת ונהנית ונענית בשמחה לכל רעיון צילום. היא למדה צילום הטכניון. ולפני כן עיצוב תכשיטים.
לעדי יש 2 בנים, בר וגל, בעל וכלבה. (אם עדי היתה מפרטת את המשפחה, היא היתה כותבת קודם את הכלבה ואחר כך את יתר בני הבית)
זהו בר :



והנה גל :



והכלבה המקסימה העונה לשם משי.



להתראות וסוף שבוע נעים.

3 תגובות:

  1. את לא מבינה כמה אני גאה בך.
    אם לא הייתי יודעת, הייתי חושבת שאת בעלת בלוג כבר זמן מה.
    ונחמד סוףסוף לגלות מזו עדי המפורסמת. תמסרי לה מזל טוב והשתמונות שלה פשוט מאוד מאירות לך את הבלוג.
    ותודה על ההדרכה וכל הטיפים.

    השבמחק
  2. אה!!
    השתמשתי בדיוק באקונומיקה הזו וכשהנייר הכחול הפך למן בז' הייתי בטוחה שעשיתי משהו לא נכון או שאת השתמשת במלבין אחר...אני שמחה לגלות שלא טעיתי :-)

    מזל טוב לעדי (מבינה אותה לחלוטין בעניין הכלבה! היא מדהימה!)

    השבמחק
  3. יוווו סוף כל סוף... אני זוכרת שדיברנו על בלוג אז אני שמחה שהקמת בעזרתה של נווית ועוד. בלוג מקסים! אז המון מזל טוב... אוהבת מאוד את היצירות שלך וטכניקות העבודה שלמדתי ממך משמשות אותי יום יום


    My Blog
    Digital Designs Blog
    Albums
    My ETSY

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך.

מיקי מקובר

Blog Widget by LinkWithin